رونمایی از نیسان X-Trial در ایران

0
(0)

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی کمپانی نیسان ژاپن، روز پنج‌شنبه شانزدهم دی‌ماه در شوروم نیاوران خود از مدل ایکس-ترِیل (X-Trail) برای بازار ایران پرده برداشت.

نیسان ایکس-تریل یک شاسی‌بلند سایز متوسط بوده و در بازار جهانی با امثال کیا سورنتو، میتسوبیشی اوتلندر و هیوندای سانتافه رقابت می‌کند. اولین بار سال 2000 متولد شد و 13 سال بعد نسل سوم آن بر پایه پلتفرم مشترک CMF-CD رنو-نیسان به بازار آمد.

XTrail 1 1024x465 رونمایی از نیسان X Trial در ایران

در نمای ظاهری خط‌مشی کنونی موجود در خانواده نیسان را مشاهده می‌کنید. با باز کردن درب‌ها و قرارگیری در داخل اتاق نیز فضایی نسبتاً راحت و جادار با طراحی نه‌چندان پیچیده اما زیبا و پویا میزبانتان خواهد بود.

زیر کاپوت بلوک چهار سیلندر خطی 2488 سی‌سی با بیشینه توان و گشتاور به ترتیب 171 اسب بخار و 233 نیوتون‌متر آرمیده و در ادامه‌اش جعبه‌دنده CVT با قابلیت تعویض دستی دنده‌ها انجام‌وظیفه می‌نماید.

Nissan X Trail 2015 drive main2 1024x683 رونمایی از نیسان X Trial در ایران

از ویژگی‌های مختلف ایکس-تریل می‌توان سانروف پانورامیک، درب خودکار صندوق بار، دوربین دید 360 درجه، سامانه تهویه دو منطقه‌ای خودکار، کیسه هوای راننده، سرنشین، پرده‌ای و جانبی (مجموعاً شش عدد)، سامانه هشدار خروج از خط حرکت، سامانه تشخیص‌دهنده نقاط کور، ESP، ABS، EBD و… را نام برد.

بنا بر گفته‌های رسمی شرکت جهان نوین آریا در مراسم رونمایی، این کراس‌اوور جوان ژاپنی با بهای 248 میلیون تومان راهی بازار کشور می‌شود. درنتیجه علاوه ‌بر رقبای مذکور در ابتدای مطلب، تویوتا راو4، هوندا CR-V و در آینده نزدیک رنو کولئوس را نیز روبروی خود می‌بیند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

نیسان ترا

0 (0) نیسان بین سال‌های 1999 تا 2015 اس‌ یو وی میان سایزی بنام اکسترا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان