تکنولوژیک‌تر شدن نیسان روگ، قشقایی و آلتیما 2019

0
(0)

بیش از 120 هزار دستگاه از محصولات نیسان که به سیستم پروپایلوت مجهز هستند هم‌اکنون در سراسر جهان تردد می‌کنند و این خودروساز ژاپنی به تازگی اقدام به عرضه این سیستم در محصولات بیشتری کرده است. نیسان در بیانیه اخیر خود گفته که سیستم دستیار راننده پروپایلوت در مدل‌های روگ اسپورت بازار آمریکا و قشقایی کانادا نصب خواهد شد. این سیستم از اواخر سال جاری در دو خودروی یاد شده و در سال 2019 روی سدان آلتیما موجود خواهد بود.

1656 تکنولوژیک‌تر شدن نیسان روگ، قشقایی و آلتیما 2019

همچنین تا پایان سال مالی 2022 این بسته تکنولوژی کمک‌راننده روی 20 خودرو نصب و در 20 بازار عرضه خواهد شد. نیسان می‌گوید این حرکت بخشی از برنامه M.O.V.E شرکت تا سال 2022 می‌باشد. تکنولوژی پروپایلوت که در ابتدا روی مینی ون سرنای ژاپن در سال 2016 معرفی شده نهایتاً به دیگر خودروها همچون قشقایی بازار اروپا، ایکس تریل بازار ژاپن، روگ بازار آمریکا و نسل دوم لیف راه یافته است.

1657 تکنولوژیک‌تر شدن نیسان روگ، قشقایی و آلتیما 2019

این سیستم که در ابتدا به عنوان نسخه بهبود یافته کروز کنترل تطبیقی و هوشمند معرفی شده بود هم‌اکنون به سیستم کمک‌راننده مشهور شده است. پروپایلوت نیسان با ترکیب کروز کنترل هوشمند با دستیار فرمان کار کرده و به راننده اجازه می‌دهد تا در ترافیک نیمه سنگین حرکت کرده و خودرو را بین لاین ها نگه دارد و فاصله و سرعت مناسب با خودروی جلویی را حفظ کند. این سیستم را می‌توان با فشار یک دکمه روی فرمان فعال کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

نیسان آلتیما 2019، اعلام اولین حضور در بازار

0 (0) نیسان با معرفی نسخه سفارشی ادیشن وان در حال گرامیداشت معرفی نسل جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان