رندری جذاب از جانشین احتمالی نیسان 370Z

0
(0)

حدود 10 سال از زمان عرضه نیسان 370Z می‌گذرد و البته از پنهان کردن سن بالای خود نیز ناتوان است. فروش کم هم تشدید کننده این موضوع بوده است بنابراین امیدواریم این خودروساز ژاپنی نهایتاً اقدام به توسعه جانشین این خودروی دوست‌داشتنی بکند. خبرهای گوناگونی ادعا کرده‌اند نسل جدید Z اسپورت پیش از پایان دهه میلادی جاری عرضه خواهد شد اما نیسان تاکنون هیچ‌کدام از این خبرها را تأیید نکرده است.

1691 رندری جذاب از جانشین احتمالی نیسان 370Z

با تمامی این تفاسیر یکی از طراحان با استعداد صنعت خودرو اقدام به نمایش رندری از جانشین احتمالی 370Z کرده و نتیجه نهایی نیز خلق یک کوپه اسپورت برجسته بوده است. این رندر همان تناسبات پایه مدل کنونی را حفظ کرده اما دارای برخی عناصر طراحی خاص نیسان همچون نمای جلوی V شکل، گلگیرهای عضلانی، خط سقف خمیده و رکاب‌های جانبی پهن می باشد. جدیدترین اخبار منتشر شده نشان می‌دهد نسل بعدی خودروی Z نیسان می‌تواند بر پایه پلتفرم مرسدس بنز ساخته شود. این معماری همچنین می‌تواند پذیرای برخی از پیشرانه‌های مرسدس شامل 2 لیتری توربو و 6 سیلندر 3 لیتری بای توربو با قدرت 400 اسب بخار باشد. طیف پیشرانه‌های نسل بعدی Z نیسان احتمالاً با اینفینیتی Q60 مشترک خواهد بود.

1692 رندری جذاب از جانشین احتمالی نیسان 370Z

اگر خبر منتشر شده صحیح باشد در سال 2021 شاهد تولید نسخه قوی‌تر نیسمو خواهیم بود. احتمال استفاده از سیستم چهار چرخ محرک و وجود پیشرانه‌ای با قدرت 475 اسب بخار نیز در نسخه نیسمو وجود دارد. احتمال تولید نسخه‌ای با قوای محرکه هیبریدی نیز وجود دارد. باور بر این است نسل جدید نیسان Z در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2019 معرفی خواهد شد. متأسفانه تاکنون نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو در حال تست دیده نشده و نیسان نیز تاکنون هیچ سخنی درباره آینده این خودروی اسپورت نزده است. ظاهراً نسل بعدی این خودرو اولویت زیادی برای نیسان نداشته خبر خوب اینکه احتمال متولد شدن آن در چند سال آینده وجود دارد.

1693 رندری جذاب از جانشین احتمالی نیسان 370Z

نیسان تا ماه آوریل سال جاری تنها 1243 دستگاه از 370Z را فروخته است. فروش این خودرو در سال پیش 4614 دستگاه بوده درحالی‌که فروش آن در سال 2010 به 10215 دستگاه رسیده بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی نیسان 370Z

0 (0) نیسان 370Z خودرویی خاص بوده و بی‌شک یکی از نمادین‌ترین خودروهای این صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان