رندرهایی از نسل بعدی نیسان جوک

0
(0)

این رندرها نشان می‌دهد که جوک همچنان طراحی ساختارشکنانه و غیرمعمولی خواهد داشت

Nissan Juke 2015 546x410 رندرهایی از نسل بعدی نیسان جوک

نسل نخست نیسان جوک در سال 2010 با طراحی عجیب و ساختارشکنانه‌ای به بازار آمد. طراحی جوک به‌گونه‌ای بود که یا آن را می‌پسندیدید و یا از آن متنفر می‌شدید؛ اما علیرغم این موارد، جوک توانست به موفقیت و فروش بالایی دست یابد به‌طوری‌که تبدیل به دومین محصول پرفروش نیسان در بازار اروپا پس از قشقایی شد. بعلاوه نیسان جوک آغازگر کلاس کراس اوورهای کوچک بود و با محبوبیت بالای خود موجب ورود دیگر خودروسازان به این کلاس شد.

به‌زودی سازندهٔ ژاپنی نسل دوم جوک را معرفی می‌کند و با توجه به رندرهایی که از آن منتشرشده به نظر می‌رسد این خودرو در نسل دوم، خطوط منحنی و طراحی گرد را کنار گذاشته و از خطوط تیز و شارپ استفاده خواهد کرد. طراحی نسل دوم جوک تحت تأثیر کانسپت Gripz شکل‌ گرفته و در آن از زبان طراحی جدید نیسان که در مدل‌های مورانو و ماکسیما شاهد آن هستیم استفاده‌ شده است.

Nissan Gripz Concept 2015 546x410 رندرهایی از نسل بعدی نیسان جوک

ویژگی‌های اصلی طراحی جوک جدید عبارت‌اند از جلوپنجرهٔ V شکل (که در اکثر محصولات جدید این شرکت ژاپنی دیده می‌شود) که توسط چراغ‌های بزرگی احاطه‌شده‌اند و دی لایت هایی که درون سپر قرارگرفته‌اند. همانند نسل قبلی، چراغ‌های کوچکی نیز در بالای چراغ‌های اصلی و درروی کاپوت به چشم می‌خورند.

نسل آیندهٔ نیسان جوک بر روی پلت فرم CMF رنو-نیسان ساخته خواهد شد که خودروهای نیسان میکرا، رنو کلیو و کپچر و همچنین نسل آیندهٔ داچیا داستر بر روی آن ساخته‌شده‌اند. جوک جدید به‌احتمال‌زیاد با طیف آشنایی از موتورهای بنزینی و دیزل به بازار خواهد آمد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان موتور 1.5 لیتری dCi با 110 اسب بخار قدرت را نام برد. اخیراً شایعاتی هم منتشرشده مبنی بر اینکه کراس اوور کوچک نیسان نسخه‌ای هیبریدی نیز خواهد داشت که خروجی کلی موتور بنزینی و موتور الکتریکی آن 110 اسب بخار خواهد بود.

2017 Nissan Juke رندرهایی از نسل بعدی نیسان جوک

نیسان قصد دارد جوک جدید را به یکی از سردمداران تکنولوژی در کلاس خود تبدیل کند به همین دلیل آن را به مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی به‌صورت استاندارد مجهز کرده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به دوربین دید 360 درجه و سیستم ثبت اطلاعات رانندگی اشاره کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

وضعیت نیسان جوک در بازار ایران

0 (0) تقریباً تمام کسانی که اخبار دنیای خودرو را دنبال می کنند “جوک (Juke)” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان