تأیید تولید نیسان تایتان 6 سیلندر

0
(0)

خانواده نیسان تایتان هم‌اکنون بزرگ‌تر از هر زمان دیگری بوده و شامل فرم‌های بدنه Crew Cab، Single Cab و King Cab و چندین نسخه سفارشی و همچنین طیف وسیعی از آپشن های اصلی می‌باشد؛ اما تایتان هنوز هم فاقد یک پیشرانه 6 سیلندر است. البته این موضوع تغییر خواهد کرد زیرا سخنگوی نیسان تأیید کرده آپشن 6 سیلندر تایتان در راه است. این پیشرانه به تنها قلب تپنده موجود یعنی 8 سیلندر 5.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 390 اسب بخار و گشتاور 534 نیوتون متر ملحق خواهد شد. پیشرانه 8 سیلندر تایتان منحصراً به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. همچنین تایتان XD هوی دیوتی با یک پیشرانه 8 سیلندر دیزلی هم در دسترس است.

875 تأیید تولید نیسان تایتان 6 سیلندر

عرضه تایتان 6 سیلندر یک قدم مهم برای گسترش بازار این پیکاپ خواهد بود زیرا بسیاری از مشتریان خواهان فضای کابین تایتان هستند اما نمی‌خواهند بهای اضافی برای پیشرانه 8 سیلندر بپردازند. برای مثال سه خودروساز بزرگ دیترویت دارای نسخه‌های 6 سیلندر پایه برای پیکاپ های نیم تنی خود هستند.

876 تأیید تولید نیسان تایتان 6 سیلندر

ارزان‌ترین نسخه تایتان را هم‌اکنون می‌توان با بهای پایه 30030 دلاری خرید. این مدل تنها به‌صورت دیفرانسیل عقب بوده درحالی‌که فورد F-150 به لطف پیشرانه 6 سیلندر خود حدود 2 هزار دلار ارزان‌تر است. از طرف دیگر حتی رم 1500 نیز با پیشرانه 6 سیلندر و دیفرانسیل عقب ارزان‌تر از تایتان بوده و بهای 27095 دلاری دارد. تا این لحظه نمی‌توان گفت کدام پیشرانه 6 سیلندر در قلب تایتان خواهد تپید اما حدس می‌زنیم این پیشرانه همان نسخه 6 سیلندر 3.5 لیتری موجود در مدل پث فایندر باشد. این پیشرانه قدرت 284 اسب بخاری و گشتاور 351 نیوتون متری دارد.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروی مفهومی جدید نیسان

1.5 (2) نیسان در نمایشگاه دیترویت امسال با رونمایی از مدل مفهومی جدیدی بنام V-Motion …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان