به‌روزرسانی دوباره نیسان جوک در اروپا

0
(0)

مثل اینکه اولین نسل نیسان جوک به این زودی‌ها نمی‌میرد! جوک هنوز هم فروش سالانه بیش از یک‌صد هزار دستگاهی را ثبت می‌کند و این خودروساز ژاپنی فیس لیفت دیگری را برای این خودرو در نظر گرفته است.

1220 1024x576 به‌روزرسانی دوباره نیسان جوک در اروپا

تغییرات صورت گرفته در بخش طراحی محدود هستند اما از جمله آن‌ها می‌توان به جلوپنجره V موشن کرومی تیره، رفلکتورهای تیره چراغ‌های جلو و چراغ‌های راهنمای تیره در روی آینه‌های جانبی اشاره کرد. همچنین تریم acenta هم‌اکنون دارای مه شکن‌های LED استاندارد بوده درحالی‌که به‌صورت سفارشی می‌توان رینگ‌های 16 و 18 اینچی را برای همین تریم در نظر گرفت.

1221 1024x576 به‌روزرسانی دوباره نیسان جوک در اروپا

دوستداران موسیقی از شنیدن اینکه جوک هم‌اکنون دارای سیستم صوتی مرغوب Bose با تجربه شنیداری 360 درجه‌ای هستند خوشحال خواهند شد. این امر به لطف فرایند سیگنال دیجیتالی و 6 بلندگوی کارا به دست آمده است. دو بلندگو از مجموعه‌ی یاد شده در پشت‌سری راننده کار گذاشته شده‌اند.

1222 1024x576 به‌روزرسانی دوباره نیسان جوک در اروپا

حتی نسخه‌های پایه‌ی جوک نیز دارای سیستم تهویه مطبوع، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های عقب و جلوی برقی و پاور ویندودار، سیستم صوتی CD با پورت aux و چراغ‌های روز روشن هستند؛ اما کابین نیز دارای رنگ‌های شخصی‌سازی بیشتر یعنی نارنجی و آبی بوده و در مدل‌های فول تر شاهد پوشش کابین و فرمان چرمی هستیم.

1223 1024x576 به‌روزرسانی دوباره نیسان جوک در اروپا

جوک که در چهار تریم Visia، Acenta، N-Connecta و Tekna عرضه می‌شود دارای کروز کنترل، پورت USB و بلوتوث بوده و از دومین مدل یعنی Acenta سیستم تهویه مطبوع خودکار نیز به لیست تجهیزات اضافه می‌شود. در مدل N-Connecta شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان با دوربین پارک، استارت بدون کلید پیشرانه و آینه‌های تاشوی برقی هستیم. مدل پرچم‌دار Tekna نیز دارای تجهیزات بیشتری همچون هشدار تغییر خط، هشدار نقاط کور و پایش محیطی هوشمند به همراه صندلی‌های تمام چرم گرم شونده و سیستم صوتی یاد شده می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

جدال پنج سدان کامپکت مشهور

0 (0) در سال‌های اخیر، خودروهای کلاس کامپکت بسیار پیشرفت کرده‌اند. این خودروها تقریباً در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان