نیسان قشقایی 2 هزار اسبی!

0
(0)

احتمالاً نام کمپانی Severn Valley موتور اسپورت به گوشتان نخورده است. این کمپانی تیونینگ در بریتانیا مستقر بوده و متخصص ارتقای گودزیلاها یعنی نیسان GT-R است. از نظر مهندسان این تیونر، پیشرانه گودزیلا برای قرار گرفتن در اولین نسل از نیسان قشقایی مناسب بوده است. بدین ترتیب شاهد تولد قشقایی R بودیم که قدرت 1100 اسب بخاری و تقریباً همین میزان گشتاور داشته است.

1358 نیسان قشقایی 2 هزار اسبی!

به سال 2014 اشاره می‌کنیم که در آن زمان تاپ گیر مقاله‌ای درباره این کراس اوور جمع‌وجور هیولا نوشت اما از آن زمان تاکنون اوضاع بسیار تغییر کرده است. Severn Valley موتور اسپورت می‌گوید پیشرانه فورج کاری شده قشقایی هم‌اکنون دارای کیت توربوی جدید بوده و قادر به تولید 2 هزار اسب بخار می‌باشد! دلیل این کار چیست؟ تیونر یاد شده می‌خواهد عنوان سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیا را به خود اختصاص دهد. البته این رکورد تا دیروز در اختیار تویوتا لندکروزر 2 هزار اسب بخاری با حداکثر سرعت 370 کیلومتر در ساعتی بوده است.

1359 نیسان قشقایی 2 هزار اسبی!

پادشاه سرعت جدید شهر نیسان قشقایی R تیون شده است که توانسته به سرعت 382.7 کیلومتر در ساعت دست یابد. این خودرو حتی رکورد 356 کیلومتر در ساعتی آگرا RS را نیز زده هرچند همه می‌دانیم هایپرکار کونیگ زگ می‌تواند به سرعت‌های بالاتر هم دست یابد. به عنوان یادآوری بد نیست بدانید این قشقایی دیوانه‌وار تنها شاسی‌بلند نیسان نیست که از پیشرانه گودزیلا استفاده می‌کند زیرا قبلاً نیز جوک R متولد شده است. دو نسخه یاد شده علیرغم سقف تولید بسیار محدود و قیمت بسیار زیاد وارد خط تولید شده‌اند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروی الکتریکی نیسان، هر روز محبوب‌تر از دیروز!

0 (0) نیسان از تقاضای زیادی برای محصولات الکتریکی خود لذت برده و اخیراً گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان