نیسان آلتیما 2019، اعلام اولین حضور در بازار

0
(0)

نیسان با معرفی نسخه سفارشی ادیشن وان در حال گرامیداشت معرفی نسل جدید سدان آلتیما است. این خودرو دارای ویژگی‌ها و تجهیزات متمایزی در مقایسه با نسخه‌های استاندارد می‌باشد. آلتیما ادیشن وان بر پایه نسخه فول پلاتینیم VC-Turbo ساخته شده و آن را می‌توان با رنگ‌های اسکارلت، سفید و یا مشکی سفارش داد.

1729 نیسان آلتیما 2019، اعلام اولین حضور در بازار

نیسان آلتیما ادیشن وان جدید به اسپویلر عقب، رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی با رنگ خاکستری تیره، نشان‌های ادیشن وان بدنه و… مجهز شده است. لیست تجهیزات این خودرو همچنین شامل صندلی‌های چرمی، مونروف، سیستم صوتی مرغوب Bose، کف‌پوش‌های ویژه، دستیار پروپایلوت و عملکرد رانندگی نیمه‌خودکار می‌باشد.

1730 نیسان آلتیما 2019، اعلام اولین حضور در بازار

نیسان همچنین در حال عرضه سرویس پریمیوم خود با پوشش 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روزی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بلیت‌هایی را برای رویدادهای متنوع خریداری کرده و یا رستوران‌ها را برای شام رزرو کنند. این سرویس نیسان Concierge نام داشته و می‌توان از طریق گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و یا برنامه‌های هوشمند دیگر به آن دسترسی داشت. سه ماه اول استفاده از این سیستم برای مالکان آلتیما ادیشن وان رایگان اعلام شده است.

1731 نیسان آلتیما 2019، اعلام اولین حضور در بازار

پیش‌فروش تمامی نسخه‌های نیسان آلتیما 2019 از پانزدهم ژوئن آغاز می‌شود. نیسان به مشتریان هدایایی اعطا می‌کند که شامل مواردی همچون عضویت سرویس آمازون پرایم و یا اپل واچ است. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این خودرو در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد و اولین نمونه‌های آلتیمای جدید نیز پاییز سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروی الکتریکی نیسان، هر روز محبوب‌تر از دیروز!

0 (0) نیسان از تقاضای زیادی برای محصولات الکتریکی خود لذت برده و اخیراً گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان