جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

0
(0)

اوایل امسال نیسان GT-R به‌روز شده معرفی گردید و سپس ما نسخه‌ی نیسموی این خودرو را در فستیوال سرعت گوود وود دیدیم. هم‌اکنون نیسان جزئیات مربوط به GT-R Track Edition را اعلام کرده است. این خودرو که در جایگاهی بین گودزیلای معمولی و نسخه‌ی نیسمو قرار می‌گیرد بهای آغازی 91995 پوند خواهد داشت.

همان‌طوری که از نام خودرو برمی‌آید، Track Edition روی پیست تمرکز داشته و برخی از بازنگری‌های الهام گرفته شده از نسخه‌ی نیسمو در آن اعمال شده‌اند تا خودرو سواری بهتری در پیست داشته باشد.

Nissan GT R Track Edition 1024x640 جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

سیستم تعلیق بیلشتین برای بهبود پایداری خودرو در سرعت‌های بالا، میله‌های ضد لغزش سبک‌وزن و رینگ‌های آلومینیومی 20 اینچی به افزایش کارایی خودرو در پیست کمک می‌کنند و البته سپر جلوی این مدل نیز پهن‌تر از نسخه‌ی عادی است. یک اسپویلر کربنی نیز در بخش پشتی قرار گرفته است.

2017 nissan gt r track edition 5 765x510 جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

داخل خودرو صندلی‌های اسپورت ریکارو بکار رفته و نشان Track Edition روی داشبورد خودنمایی می‌کند. البته به‌صورت سفارشی می‌توان قالبی کربنی برای صندلی‌ها سفارش داد. طراحی جدید کابین آخرین نسخه‌ی GT-R که شامل صفحه لمسی 8 اینچی جدید و سیستم صوتی با 11 بلندگو هستند در این مدل نیز به چشم می‌خورند.

2017 nissan gt r track edition 4 765x510 جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

پیشرانه‌ی خودرو نسبت به مدل استاندارد تغییری نداشته و از دل پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توربو قدرت 562 اسب بخاری و گشتاور 637 نیوتون متری خارج می‌شود. این خودرو هم‌اکنون در دسترس بوده و تحویل آن به مشتریان از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروی اسپرت الکتریکی نیسان در سال 2020

0 (0) بنا بر اخبار اتوکار، نیسان می‌تواند تا سال 2020 خودروی اسپورت کاملاً الکتریکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان