تست تصادف نیسان لیف جدید

0
(0)

دومین نسل نیسان لیف الکتریکی در تست‌های تصادف موسسه ایمنی یورو انکاپ توانست 5 ستاره ایمنی کسب نماید. پیش از این نیز محصول محبوب نیسان در تست‌های تصادف انکاپ ژاپن همین امتیاز را به دست آورده بود. نیسان لیف جدید اولین خودروی تست شده بود که توسط پروتکل جدید سال 2018 در یورو انکاپ آزمایش می‌شد. این خودرو توانست امتیاز 93 درصد برای سرنشینان بالغ، امتیاز 86 درصد برای سرنشینان خردسال، امتیاز 71 درصد برای عابران پیاده و امتیاز 71 درصد را برای سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی دریافت کند.

1468 تست تصادف نیسان لیف جدید

این خودرو توانسته با استفاده از ترمز اضطراری خودکار از وقوع برخورد جلوگیری نماید. در بیانیه مربوط به تست‌های تصادف این خودرو توسط یورو انکاپ آمده است: “لیف اولین خودرویی است که تحت قوانین و پروتکل‌های گسترش و بهبود یافته سال 2018 آزمایش می‌شود. پروتکل سال 2018 شاهد معرفی تست‌های جدیدی بوده که باعث بررسی مقاومت خودرو در سناریوهای برخورد کلیدی، عابران پیاده و البته رانندگان و موتورسواران بیشتر می‌شود.

1469 تست تصادف نیسان لیف جدید

در این تست‌ها لیف توانسته امتیاز 93 درصد برای ایمنی سرنشینان باغ و 86 درصد برای سرنشینان خردسال را کسب نماید. این رتبه‌بندی ایمنی توسط برخی تست‌های تصادف به دست می‌آید و نشان دهنده سناریوهای تصادف واقعی که منجر به جراحت می‌شوند است. رتبه‌بندی 5 ستاره‌ای نسل جدید نیسان لیف منعکس کننده سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته‌ای بوده که در این خودرو نصب شده است. تکنولوژی‌هایی مثل دوربین و رادار باعث ایجاد مزیت‌هایی همچون تشخیص عابران پیاده شده و فونداسیون سیستم پروپایلوت نیسان را برای رانندگی امن‌تر و مطمئن‌تر تشکیل می‌دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تجربه رانندگی با نیسان تایتان 2017

1 (1) نسل جدید نیسان تایتان XD یک نقطه ی عطف بسیار مهم در خانواده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان