تأیید تولید نیسان آلتیما چهار چرخ محرک

0
(0)

بیست و هشتم مارس را روی تقویم علامت‌گذاری کنید. در این روز شاهد رونمایی رسمی نسل جدید نیسان آلتیما در نمایشگاه خودروی نیویورک خواهیم بود. این خودرو یکی از مرموزترین محصولات کنونی نیسان بوده اما اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهند که آلتیمای جدید از سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد.

1144 تأیید تولید نیسان آلتیما چهار چرخ محرک

این موضوع هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده اما کریستوفر رد معاون بخش مهندسی نیسان آمریکای شمالی این اطلاعات را به خبرنگاران داده است. از رد درباره احتمال نصب سیستم چهار چرخ محرک در نیسان لیف پرسیده شده و او گفته است: “ما می‌دانیم که مردم به خصوص در آمریکا خودروهای دو دیفرانسیل را دوست دارند و ما هم آلتیمای جدید را با همین سیستم عرضه خواهیم کرد بنابراین وضعیت مشابهی برای لیف در آینده وجود خواهد داشت.”

1145 تأیید تولید نیسان آلتیما چهار چرخ محرک

انتظار داریم نسل جدید این خودروی دوست‌داشتنی علاوه بر سیستم چهار چرخ محرک دارای گیربکس CVT کاملاً متحول شده‌ای باشد که جایگزین گیربکس نه چندان مناسب نسل فعلی می‌شود. از نظر تکنولوژی هم باید گفت محصول جدید نیسان دارای سیستم نیمه خودران پروپایلوت خواهد بود که احتمالاً به عنوان آپشن جانبی ارائه خواهد شد. همچنین سیستم هشدار درب عقب پیشرفته را نیز باید به این لیست اضافه کرد.

1146 تأیید تولید نیسان آلتیما چهار چرخ محرک

متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره قوای محرکه نسل جدید آلتیما منتشر نشده است. نیسان هم چیزی را تأیید نکرده اما حدس می‌زنیم این خودرو دارای پیشرانه‌های تنفس طبیعی باشد که برخلاف روند کنونی رقبا یعنی فورد فیوژن و دیگران می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی نیسان روگ 2017

1 (2) نسل نخست نیسان روگ برای اولین بار در سال 2007 معرفی شد. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان