تأیید توسعه نسل جدید نیسان Z

0
(0)

در چند سال اخیر شایعات فراوانی درباره عدم تولید نسل جدید خودروی Z نیسان به گوش رسیده است. حدود یک دهه از تولید کوپه‌ی دونفره و دیفرانسیل عقب نیسان 370Z می‌گذرد و این خودرو به یکی از قدیمی‌ترین محصولات اسپورت بازار تبدیل شده است؛ اما شایعات منتشر شده درباره آینده‌ی مبهم این خودرو سرانجام به پایان رسیده است.

2023 تأیید توسعه نسل جدید نیسان Z

بله نیسان تلاش‌های زیادی برای تولید جایگزین مورد انتظار 370Z قدیمی را کلید زده است. ویچ کار معتقد است زمان زیادی تا معرفی این خودرو باقی‌ مانده و شاید نیسان تصمیم بگیرد این کوپه‌ی اسپورت را حداقل یک سال دیگر در فرایند توسعه نگه دارد. شاید نمایشگاه خودروی توکیو 2019 یک رویداد عالی برای گرامی داشت نیم‌قرن حضور خودروهای Z در بازار و معرفی نسل جدید این خودروی اسپورت باشد.

2024 تأیید توسعه نسل جدید نیسان Z

اگر شایعات منتشر شده در محافل خودرویی ژاپن درست از آب درآیند، نیسان ظاهراً با مرسدس همکاری می‌کند اما به نظر ما این خبر خیلی اغراق شده است. گفته شده برنامه‌هایی برای قرض گرفتن پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری از مرسدس و پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری از اینفینیتی وجود دارد.

2025 تأیید توسعه نسل جدید نیسان Z

انتظار می‌رود قوی‌ترین نسخه‌ی نسل جدید نیسان Z قدرت حدود 400 اسب بخار داشته باشد و شاید حتی در آینده نمونه‌ای هیبریدی نیز تولید شود. البته بازهم باید گفت خیلی نمی‌توان به این خبرها اتکا کرد اما خب باید اذعان کرد مشاهده‌ی همکاری نیسان و مرسدس و به نوعی رقابت با همکاری تویوتا و ب ام و بسیار جالب خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

9 ویژگی نیسان پت فایندر 2017

0 (0) نیسان پت‌فایندر به‌روز شده به تازگی معرفی شد و به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان