برنامه نیسان برای ساخت سوپرمینی الکتریکی

0
(0)

به احتمال زیاد طبق گفته‌های منابع ارشد کمپانی، نیسان یک سوپرمینی الکتریکی در حد و اندازه‌های فیستا و یا یک کراس اوور را برای قرار گرفتن در جایگاهی پایین‌تر از لیف خواهد ساخت.

Nissan Micra 1 1024x728 برنامه نیسان برای ساخت سوپرمینی الکتریکی

از زمان معرفی مدل لیف در سال 2010 تاکنون این شرکت بیش از 200 هزار دستگاه از خودروی یاد شده را به فروش رسانده و پیش از این نیز برنامه‌ریزی برای ساخت مدلی نزدیک به لیف را در دستور کار خود داشته است.

ارائه‌ی پروتوتایپ الکتریکی بلیدگلایدر این حدس و گمان را تقویت کرده که قدم بعدی نیسان گسترش تکنولوژی کاملاً الکتریکی در مدل‌های تولیدی این خودروساز است.

Nissan BladeGlider 04 برنامه نیسان برای ساخت سوپرمینی الکتریکی

هرچند،Gareth Dunsmore، مردی که یکی از کلیدی‌ترین افراد در برنامه‌های خودروهای الکتریکی نیسان در اروپا است به اتواکسپرس گفته که خودروی اسپورت اولویت اصلی برند نیسان نیست.

2016 Nissan Leaf 12 1024x683 برنامه نیسان برای ساخت سوپرمینی الکتریکی

به جای آن Dunsmore ایده‌ای روشن از مدلی که چراغ سبز را دریافت خواهد کرد به ما داده است:

ما 5.4 میلیارد دلار در پروژه‌ی خودروهایی چون لیف سرمایه‌گذاری کرده‌ایم بنابراین نیاز داریم که رضایت طیف زیادی از مشتریان را به دست آوریم. در اروپا این موضوع می‌تواند به معنی تولید هاچبکی در سگمنت B و در حد و اندازه‌های فورد فیستا و یا یک کراس اوور باشد.

او اضافه می‌کند:
اولین افرادی که خودروهای الکتریکی را خریدند افراد پیشرو در این زمینه بودند. موج دوم استفاده از این خودروها توسط سازمان‌ها و ناوگان‌های خودرویی مختلف بود و در نهایت خانواده‌ها که خواستار قیمت مناسب و کاربرد بالا بودند به سمت این خودروها متمایل شدند. لیف این موارد را ارائه کرده و به همین روند ادامه خواهد داد.

Nissan Micra 13 1024x728 برنامه نیسان برای ساخت سوپرمینی الکتریکی

نیسان گزینه‌های مستقیمی برای یک مدل الکتریکی سگمنت B دارد که در تصویر انحصاری ما می‌توانید آن را ببینید. این خودروی کوچک‌تر می‌تواند خواهر رنو ZOE شود و به‌صورت بالقوه از پلتفرم و تکنولوژی‌های باتری آن بهره بگیرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

شکار خیابانی نیسان مورانو فیس لیفت

0 (0) نیسان مورانو با ظاهر به‌روز در راه است. این تصاویر جاسوسی برای اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان