برف بازی با نیسان آرمادا اسنو پاترول!

1
(1)

در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2016 نیسان کانسپت های زمستانی‌ای را رو کرد که بر پایه مدل‌های پث فایندر، مورانو و روگ ساخته شده بودند. هر سه خودرو بجای لاستیک از چرخ‌های برفی استفاده می‌کردند. نیسان بار دیگر از این رویداد خودرویی به منظور برجسته کردن کانسپت برفی دیگری استفاده می‌کند که نام آن آرمادا اسنو پاترول 2018 بوده و البته در کنار آن نیز مدل خاص 370ZKi حاضر خواهد بود.

922 برف بازی با نیسان آرمادا اسنو پاترول!

نیسان به منظور ساخت این خودرو از مدل استاندارد آرمادا که مجهز به پیشرانه 8 سیلندر 5.8 لیتری و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک می‌باشد سود برده است. این خودروساز ژاپنی رینگ و لاستیک‌ها را جدا کرده و بجای آن‌ها لاستیک‌های آفرود سری 61 نسخه MT2 که سایز 20 اینچی دارند را نصب کرده است. ژاپنی‌ها هم‌چنین سیستم تعلیق را چند میلی‌متری بالاتر برده‌اند.

923 برف بازی با نیسان آرمادا اسنو پاترول!

سپر جلو نیز با بخش یک تکه آفرودی جایگزین شده که دارای میله محافظ جلوپنجره و وینچ 5443 کیلوگرمی است. رکاب‌های جانبی، مه شکن‌های LED، چراغ میله‌ای دو ردیفه LED، پله‌های جانبی، پوشش سفارشی بدنه با لوگوی آرمادا اسنو پاترول و ریل سقف تکمیل کننده تغییرات بدنه این شاسی‌بلند توانا هستند.

924 برف بازی با نیسان آرمادا اسنو پاترول!

در کابین این خودرو شاهد تغییرات حداقلی هستیم. نیسان دست به اصلاح صندلی‌ها زده و چرم ویژه با دوخت‌های متضاد را اضافه کرده است. این خودروساز همچنین لوگوی خاص خودرو را روی صندلی‌ها بکار برده است. آرمادا اسنو پاترول تنها یک خودروی کانسپت است. انتظار نداریم که این خودرو را به این زودی‌ها در خط تولید ببینیم. همین ماه شاهد حضور آرمادا اسنو پاترول مفهومی در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2018 خواهیم بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی نیسان 370Z

0 (0) نیسان 370Z خودرویی خاص بوده و بی‌شک یکی از نمادین‌ترین خودروهای این صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان