اعلام مشخصات و جزئیات بیشتری از نیسان ترا

0
(0)

نیسان چندی پیش به‌صورت آنلاین اس‌یووی جدید خود که ترا نام گرفته را معرفی کرد. قرار است این خودرو برای اولین بار رسماً در نمایشگاه پکن امسال معرفی شده و به نمایش عمومی درآید. حال پیش از آغاز نمایشگاه پکن، نیسان جزئیات و مشخصات بیشتری را از اس‌یووی جدید خود منتشر کرده است. همان‌طور که قبلاً گفته شده بود، ترا روی شاسی نردبانی پیکاپ ناوارا ساخته شده و ساختاری بدنه روی شاسی دارد. اساساً ترا نسخهٔ اس‌ یو وی ناوارا محسوب می‌شود.

1303 اعلام مشخصات و جزئیات بیشتری از نیسان ترا

به همین دلیل برای ترا همان پیشرانهٔ 2.5 لیتری بنزینی ناوارا ارائه شده که 184 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. برای ترا اما تنها همین یک پیشرانه ارائه شده است. طول، عرض و ارتفاع این خودرو نیز به ترتیب برابر با 4.88 متر، 1.85 متر و 1.83 متر بود و فاصلهٔ محوری آن معادل 2.85 متر است.

1304 اعلام مشخصات و جزئیات بیشتری از نیسان ترا

ترا به ویژگی‌های جذابی چون تعلیق عقب پنج اتصالی با کمک‌فنرهای پیچشی، سیستم چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیل، سیستم کنترل پایین رفتن از شیب‌ها، سیستم کمک به شروع حرکت در سراشیبی‌ها و… مجهز شده که صرف‌نظر از نوع مسیر، به آن توانایی‌های آفرود بالایی می‌بخشد. نیسان همچنین می‌گوید ترا 225 میلی‌متر از سطح زمین فاصله دارد که بهترین در کلاس خود محسوب می‌شود. این ویژگی در کنار موارد مذکور موجب خواهد شد که این اس‌یووی در بین خریداران محبوب شود.

1305 اعلام مشخصات و جزئیات بیشتری از نیسان ترا

داخل ترا اما حتی برای این سگمنت نیز بسیار سطح پایین و پایه به نظر می‌رسد. در اینجا نمایشگر پنج اینچی کوچکی با گرافیک ابتدایی دیده می‌شود که برای چنین خودرویی دور از انتظار است. بااین‌حال از طریق این صفحه‌نمایش کوچک، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بروز شده‌ای ارائه می‌شود که قابلیت اتصال به گوشی‌های موبایل هوشمند را دارد.

1306 اعلام مشخصات و جزئیات بیشتری از نیسان ترا

همچنین برای ارائهٔ سواری ساکت‌تر، عایق‌کاری کابین ترا بهبود یافته درحالی‌که ظرفیت بارگیری آن نیز در کلاس خود بهترین است؛ اما ترا خودرویی پنج‌نفره است و برخلاف بسیاری از رقبایش، ردیف سوم صندلی‌ها برای آن قابل سفارش نیست. در مشخصاتی که از این اس‌یووی ژاپنی منتشر شده اما دید می‌شود که برای آن شش رنگ بیرونی مختلف به همراه رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی در نظر گرفته شده است.

1307 اعلام مشخصات و جزئیات بیشتری از نیسان ترا

ترا در چین توسط جوینت ونچر ژنگ‌ژو-نیسان تولید شده و به‌عنوان جایگزینی برای مدل پالادین (همان خودرویی که زمانی در کشورمان با نام رونیز تولید می‌شد) در نظر گرفته شده است؛ اما چون تولید پالادین همچنان در چین ادامه خواهد داشت، نیسان نام ترا را برای اس‌یووی جدید خود انتخاب کرده است. این نوع از اس‌یووی‌های سنتی در چین مخصوصاً در شهرهای کوچک و مناطق روستایی بسیار محبوب هستند و به همین دلیل نیسان چین را به‌عنوان یکی از بازارهای عمدهٔ ترا در نظر گرفته است.

1308 اعلام مشخصات و جزئیات بیشتری از نیسان ترا

ترا هم‌اکنون فقط در بازار چین با قیمت پایه‌ای در حدود 180 هزار یوآن برابر با 28,600 دلار عرضه می‌شود اما به‌زودی در سایر بازارهای آسیایی هم عرضه خواهد شد؛ اما این اس‌یووی جدید ژاپنی به بازار اروپا و ایالات‌متحده راه پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین ترا خودرویی منطقه‌ای محسوب می‌شود که بازار آن صرفاً به چین و دیگر کشورهای آسیایی محدود خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

جدیدترین تصاویر از فیس‌لیفت نیسان پاترول

0 (0) تصاویری از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ نیسان پاترول تقریباً بدون پوشش‌های استتاری افشا شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان