کانسپت‌های جدید نیسان و اینفینیتی در دیترویت

0
(0)

نیسان از فرصت برگزاری نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس برای معرفی ماکسیما و مورانو فیس لیفت استفاده کرد اما این تنها آغاز ماجراست. در پایان کنفرانس خبری این خودروساز یکی از مدیران ارشد نیسان تأیید کرد این خودروساز ژاپنی کانسپت الکتریکی جدیدی را در نمایشگاه دیترویت 2019 معرفی خواهد کرد. آلفونسو آلبیسا چیز زیادی دراین‌باره اعلام نکرد اما گفت کانسپت یاد شده از نظر طراحی، ابعاد و فضاسازی و البته پرفورمنس نیسان خودرویی ساختارشکن خواهد بود.

2304 کانسپت‌های جدید نیسان و اینفینیتی در دیترویت

اطلاعات زیادی از این کانسپت در دست نیست اما نیسان در نمایشگاه توکیوی 2017 کانسپت IMx را معرفی کرد و اندکی بعد هم کانسپت IMx Kuro را در ژنو دیدیم. هر دو خودرو از نوع کراس اووری الکتریکی بودند که قدرت ترکیبی آن‌ها به 429 اسب بخار و گشتاورشان هم به 700 نیوتون متر می‌رسید. هنوز مشخص نیست که آیا مفهومی جدید نیسان هم از نوع کراس اوور خواهد بود یا خیر اما این احتمال این با یک قدبلند جدید روبرو شویم بالاست هرچند که نیسان تعهد خود به سدان ها را اعلام کرده است.

2305 کانسپت‌های جدید نیسان و اینفینیتی در دیترویت

صرف‌نظر از فرم این خودرو، کانسپت جدید نیسان تنها خودرویی نخواهد بود که در دیترویت رونمایی خواهد شد. مدیر نیسان همچنین تأیید کرده اینفینیتی نیز یک کانسپت الکتریکی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

2306 کانسپت‌های جدید نیسان و اینفینیتی در دیترویت

جدیدترین کانسپت اینفینیتی ظاهراً بر پایه‌ی مدل مفهومی Q اینسپیریشن که بازخوردهای خوبی داشت ساخته خواهد شد. به این ترتیب احتمال استفاده از طراحی شناور در کانسپت جدید این خودروساز وجود دارد. هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده اما آلبیسا گفته هر دو کانسپت مورد بحث از مجموعه باتری جدید و نازک‌تری استفاده خواهند کرد و این مجموعه باتری تراکم انرژی بالاتری خواهد داشت.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

جزئیات نسخه TRACK نیسان GTR

0 (0) اوایل امسال نیسان GT-R به‌روز شده معرفی گردید و سپس ما نسخه‌ی نیسموی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان