معرفی نیسان GT-R سفارشی مخصوص ژاپنی‌ها

0
(0)

نسل فعلی نیسان GT-R که با کد R35 شناخته می‌شود حدود 11 سال است که در خط تولید حضور داشته و البته نشانه‌ای هم از تولید قریب‌الوقوع نسل جدید آن به چشم نمی‌خورد. این برند ژاپنی گفته هر آن احتمال تولید نسل جدید R36 وجود دارد اما حتی یک تصویر تنها هم از آن دیده نشده است. به احتمال زیاد چند سالی با معرفی این نسل از گودزیلا فاصله داریم. به منظور حفظ حالت رقابتی و تازه بودن نسل فعلی، نیسان نسخه‌های سفارشی گوناگونی را معرفی کرده که برجسته‌ترین آن‌ها مدل کاملاً گران‌بهای GT-R50 ایتال دیزاین است که قیمت آن فراتر از 1 میلیون دلار می‌باشد.

نیسان برای بازار داخلی مدل سفارشی و تولید محدودی را معرفی کرده که دلیل آن‌هم گرامیداشت همکاری با قهرمان مسابقات تنیس نائومی اوزاکا می‌باشد. این تنیسور 21 ساله و بااستعداد به نیسان در معرفی GT-R با رنگ‌های سفارشی جدید کمک کرده است. این خودروی سفارشی با سه رنگ بدنه‌ی سفید برلیانت، مشکی فلیت و اوپال میدنایت عرضه می‌شود. جدای از در نظر گرفتن رنگی جدید، نیسان اسپویلر کربن خشکی را در عقب نصب کرده و در محفظه پیشرانه نیز پلاک طلایی را بکار برده است. همچنین چراغ‌های عقب از نوع LED بوده در کابین هم الگوی منحصربه‌فردی به کار رفته که هماهنگی خوبی با رنگ بدنه دارد.

نیسان برای حفظ ارزش و انحصاری بودن این گودزیلای سفارشی تنها 50 دستگاه از آن را خواهد ساخت و جزئیات مربوط به قیمت آن را ماه آینده منتشر خواهد نمود. همه‌ی مدل‌ها بر پایه‌ی تریم پریمیوم ادیشن ساخته می‌شوند و نسبت به مدل استاندارد گران‌تر خواهند بود. جدای از به‌روزرسانی نسل فعلی GT-R، نیسان نسل‌های پیشین را هم از یاد نبرده است. همان‌گونه که می‌دانید برنامه‌ی قطعات ویژه‌ی نیسمو به تازگی طیف وسیعی از قطعات را برای مدل R32، R33 و R34 اسکای لاین معرفی کرده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

نیسان ترا

0 (0) نیسان بین سال‌های 1999 تا 2015 اس‌ یو وی میان سایزی بنام اکسترا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان