معرفی نیسان مورانو فیس‌لیفت مدل 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس

0
(0)

نیسان در نمایشگاه لس‌آنجلس امسال در کنار معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان ماکسیما، فیس‌لیفت یکی دیگر از محصولات سطح بالای خود یعنی مورانو را هم به نمایش درآورده است. فیس‌لیفت مورانو به لطف ورودی‌های هوای مثلثی شکل و تریم کرومی بیشتر، از دماغهٔ اسپرت‌تری برخوردار شده است. طراحان نیسان همچنین روی جلوپنجرهٔ V شکل خودرو نیز تأکید بیشتری داشته‌اند. این جلوپنجرهٔ جدید حالا توسط چراغ‌های LED بروز شده‌ای احاطه شده است.

2281 معرفی نیسان مورانو فیس‌لیفت مدل 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس

سایر تغییرات ظاهری مورانو 2019 جزئی هستند ولی ازجملهٔ مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مه شکن‌های LED جدید و رینگ‌های آلیاژی 18 و 20 اینچی بازطراحی شده اشاره کرد. تکمیل‌کنندهٔ تغییرات ظاهری این کراس‌اوور ژاپنی نیز چراغ‌های عقب بروز شده و ارائهٔ سه رنگ بیرونی جدید بنام‌های نارنجی غروب آفتاب، قهوه‌ای بادامی و آبی عمیق هستند.

2282 معرفی نیسان مورانو فیس‌لیفت مدل 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس

تغییرات داخلی مورانو 2019 نیز نسبتاً جزئی هستند اما بااین‌وجود حالا بالاترین تیپ مورانو که پلاتینوم نام دارد به صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین با طرح لوزی مجهز شده است. روی این صندلی‌ها به همراه کنسول میانی و زیر آرنجی‌ها، خطوطی با رنگ متضاد کار شده است. علاوه بر این، نیسان تریم چوبی تاریک را هم برای کراس‌اوور میان سایز خود در نظر گرفته است.

2283 معرفی نیسان مورانو فیس‌لیفت مدل 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس

تیپ‌های پایینی مورانو 2019 شامل S، SV و SL نیز به‌روزرسانی‌های جزئی را تجربه کرده‌اند و حالا با تریم فلزی یا چوبی ارائه می‌شوند. در همین حال، تیپ SL و بالاتر از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی NissanConnect نیسان به ناوبری بهبودیافته مجهز شده‌اند. از سیستم بروز شده از گرافیک سه‌بعدی، تصاویر ماهواره‌ای و اطلاعات ترافیکی برخوردار شده است.

2284 معرفی نیسان مورانو فیس‌لیفت مدل 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس

در بخش ایمنی، تمامی تیپ‌های مورانو حالا به سیستم هشدار درب‌های عقب و همین‌طور هشدار توجه راننده مجهز شده‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، برای مورانو 2019 امکان سفارش پکیج «سپر ایمنی» نیسان هم فراهم شده که سیستم‌های کمک‌راننده‌ای چون ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط، ترمز اتوماتیک عقب و نوربالای خودکار را به همراه دارد.

2285 معرفی نیسان مورانو فیس‌لیفت مدل 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس

در سینهٔ مورانو 2019 اما همان پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 سابق قرار دارد که مثل قبل 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT در حالت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم وجود دارد. مورانو 2019 از ماه آینده راهی نمایندگی‌های فروش نیسان در ایالات‌متحده خواهد شد اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

به‌روزرسانی ون مسافری و باری نیسان NV 2018

0 (0) نیسان جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و تغییرات ون‌های مسافری و کارگوی NV 2018 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما