قیمت‌ و مشخصات نیسان قشقایی خودران

2
(3)

هم‌اکنون می‌توان نیسان قشقایی فیس لیفت شده در بریتانیا را با سیستم پروپایلوت آپشنال سفارش داد. این سیستم تنها برای تریم های تکنا و تکنا پلاس که از پیشرانه 1.6 لیتری دیزلی 130 اسبی و گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کنند در دسترس می‌باشد. بهای این نسخه از 31275 پوند آغاز می‌شود.

1106 قیمت‌ و مشخصات نیسان قشقایی خودران

تکنولوژی خودران نیسان را می‌توان از طریق یک دکمه مخصوص روی بخش راست فرمان درگیر کرد و سپس سیستم با کمک‌راننده می‌تواند فرمان، گاز و ترمز را کنترل کند. این سیستم خودران برای حرکت با سرعت بالا در بزرگراه‌ها طراحی شده اما در سرعت‌های پایین و ترافیک نیز کار می‌کند.

1107 قیمت‌ و مشخصات نیسان قشقایی خودران

افرادی که خواهان نسخه دستی قشقایی با همان پیشرانه 130 اسب بخاری هستند هم‌اکنون می‌توانند پکیج کمک‌راننده را با بهای 495 پوند سفارش دهند که شامل هشدار خروج از خط، کروز کنترل هوشمند و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد. در واقع نیسان می‌گوید این پکیج دربردارنده اکثر ویژگی‌های پروپایلوت بوده به جز اینکه نمی‌تواند کراس اوور محبوب ژاپنی‌ها را به‌صورت کامل متوقف کرده و دوباره به حرکت درآورد.

1108 قیمت‌ و مشخصات نیسان قشقایی خودران

به منظور گرامیداشت عرضه این خودرو شاهد ارائه مدل خاصی با نام قشقایی پایلوت وان ادیشن هستیم. این خودرو بر پایه تریم فول تکنا پلاس بنا شده و بهای پایه 33380 پوندی دارد.

1109 قیمت‌ و مشخصات نیسان قشقایی خودران

با این مبلغ شما صاحب ویژگی‌هایی همچون رنگ سفید خاص برای بدنه یا رنگ‌های آپشنال متالیک و متالیک پریمیوم، پکیج کرومی ظاهری، گاردهای ورود پایلوت وان ادیشن و نشان‌های کابین، چرم ناپا و پدال‌های اسپورت ایکس ترونیک می‌شوید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

آشنایی با نیسان آلتیما 2019

0 (0) اگر شما سازنده یک سدان میدسایز هستید الآن زمان خوبی برای استراحت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد نیسان