طول عمر باتری‌های نیسان لیف چقدر است؟!

0
(0)

نیسان می‌گوید باتری‌های بکار رفته در لیف الکتریکی طول عمر حدود 22 ساله خواهند داشت. مدیر سرویس‌های انرژی رنو-نیسان در کنگره‌ی اتوموتیونیوز اروپا که در گوتنبرگ برگزار شده اظهار داشت باتری‌های بکار رفته در این خودرو می‌توانند 10 تا 12 سال بیشتر از طول عمر خودرو دوام بیاورند. نیسان به دنبال ریکاوری کردن این باتری‌ها نیز خواهد بود.

2651 طول عمر باتری‌های نیسان لیف چقدر است؟!

این خودروساز ژاپنی در حال کار روی برخی از پروژه‌ها به منظور استفاده از باتری‌های جدید و قدیمی است. برای مثال نیسان سیستم ذخیره‌ی سه مگاواتی را در استادیوم فوتبال آمستردام افتتاح کرده است. این مجموعه از 148 مجموعه باتری جدید و کارکرده استفاده می‌کند. نیسان همچنین به دنبال امتحان برخی راه‌ها در خودروها به منظور ایجاد توانایی ذخیره انرژی و بازگرداندن آن به چرخه استفاده است. یک برنامه‌ی آزمایشی بکار گرفته شده توسط شرکت انرژی اِنِل در دانمارک نشان می‌دهد مالکان لیفت می‌توانند از انرژی بازگردانده شده توسط خودرو تا حداکثر 1454 دلار درآمد کسب کنند.

2652 طول عمر باتری‌های نیسان لیف چقدر است؟!

بیشترین محدوده حرکتی نسل فعلی نیسان لیف به مدل پلاس تعلق دارد که با قیمت پایه‌ی 36550 دلاری در آمریکا عرضه می‌شود. این خودرو از مجموعه باتری 62 کیلووات ساعتی و برد 363 کیلومتری استفاده می‌کند. لیف پلاس همچنین دارای قوای محرکه‌ی قوی‌تر با قدرت 214 اسب بخاری و گشتاور 338 نیوتون متری است که نسبت به نسخه‌ی استاندارد این خودرو بهبود 67 اسب بخاری و 19 نیوتون متری را نشان می‌دهد.

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

آشنایی با نیسان GT-R 2017

0 (0) آخرین بازبینی‌هایی که روی سوپرکار نیسان صورت گرفته هنوز هم چشمگیر است اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما